sen årssumé för halva året

JANUARI


vi firade in det nya året
hade många bra utekvällar
drog på heaven and hell.. ångrar
min syster fyllde 18


FEBRUARI



hade några utekvällar
sp hade skvader fest
jag åkte mycket skoter, och kraschade en
försökte på mig att gymma
vi lekte djur på stan

började lyssna på ulrik

MARS



hängde på fest i matfors då jag mötte nytt folk
tappade bort min mobil, plånbok och mina nycklar under 1 helg
hade mycket plugg
snön var jobbig


APRIL



våren kom så ärets första grilling blev av
sedan många ute grillnigar och moppeåkning
sista april firades
emma fyllde 17
frida fyllde 17
påsken kom
jag praktiserade på loppans fritids

hänge mycket på ug, och hade vårbal

MAJ


jag fyllde 17 och de firades med kräftskiva
hade häng kvällar med lite olika folk
tatuerade mig
fick en spricka i fingret efter en hård basketmatch
vann inneabdy dm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0