ta vara på livet

glad hanniz som fått leksak, tandborste och tandkröm i barbapappa :)


hejsan ! som jag sagt var jag ledig idag :) men eftersom hanna fyller år så åkte jag ella och victoria och överaskade henne på skolan med tårta och paket, gud va kul att se en människa bli så glad efter gårdagen då hon blev lite småsur för att vi stack :P haha men vi försöka vara å smidiga som möjligt, hade lite ångest men den gick över idag :) efter de gick jag ned till stan och mötte johanna och maya. Maya tog med mig hem till henne och vi gjorde nudlar och kikade på film. det har helt eneklt varit en bra dag :) postivit rakt igenom. till middag blir det pannkaka och jag ska spela lite nu ;)

och imorgon kommer det bli en bra dag också, börjar på stan då vi ska på rund tur med visitsundsvall, sedan ska jag ut till tallnäs för att äta middag hos anton, och sedan hockey med stina :D i love my life
känner att jag inte skrivigt så här mycket på länge, men jag är bara glad :) och därför tycker jag ni borde ge mig ett pluss poäng att jag lagt ned lite extra tid i detta inlägg :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: hej! jag är inget proffs på designer, men jag skulle kunna göra nåt enkelt, som min, som du sa. Beskriv ungefär hur du vill att den ska se ut. Tex: bredare m större bilder? (jämför med min) menyn på höger/vänster sida? osv. Mejla ditt lösenord och skicka gärna med en bild som du vill ha som header. [email protected]

2011-09-22 @ 00:49:24
URL: http://campbellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0