kör på samma

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Min favorit årstid och varför.
Dag 3 – 5 låtar som spelas mest på min spotify just nu
Dag 4 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 5 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 6 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 7 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 8 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 9 – Någonting jag ångrar.
Dag 10 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 11 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 12 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 13 – En låt som får mig att gråta.
Dag 14 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 15 – Min favorithögtid.
Dag 16 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

 

Johanna hade denna lista på sin blogg, så ja tänkte att ja oxå ska göra den :)


Kommentarer
Postat av: amanda lingefeldt nordström

carro vad söt du är! åh, jag saknar dig också gumman!

jag försöker ha det bra,. men det är svårt utan underbara vänner..

hoppas du har det så bra som man kan ha det i sundsvall och om du vill ta en tripp till usa så är du alltid välkommen! <3

2011-09-04 @ 04:28:43
URL: http://amandalingefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0