enter the ninja


tjoosan, denna dag har varit en dag som jag aldrig kommer komma ihåg.. för jag har gjort absolut ingenting.. när jag kommer hem från skolan sätter jag mig här vid datorn och sitter där tills nu... INTE OKEJ mste göra nått åt livet nu,,, imorgon är det iaf ug så dår får jag komma bort lite. fick ett medelande nu på kvällen om att min älskade ulrik ska uppträda i östersund när i är där :D happy jaja ska snart sova med mamsen :)

ps. idag när jag jonna och mamma satt och åt i köket och pratade historia haha om hur det var på 1700 talet typ, så small de inifrån värdagsrummet.. alla blev helt tysta och sa att de var zeke (våran katt) men vi kom snabbt på att han var ute.. det lät som om hela vardagsrummet vändes upp och ned, så vi sprang in dit och såg att en tavla låg på golvet, trasig.. men det konstiga är att spiken satt kvar.. vi har länge trott att det söpkat här hemma men man vet ju inte hehe :P iaf så vare skit läskigt, och pappa gjorde inte saken bättre utan sa, var det en människa på bilden och jag sa ja, han bah intressant .. :o får se hur gott jag sover inatt !! har ni varit med om något som har hänt er som inte går att förklara ?? :P ge mig lite stöd va

när jag hör den här låten tänker jag på gymnasiet i ettan.. saknar de
Die Antwoord – Enter The Ninja

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det enda jag kommer på just nu är väl en massa småljud som kan höras lite då och då. Typ som om någon är i lägenheten. För någon dag sedan lät det som att någon nös i hallen när jag var ensam hemma.

Brukar hända ganska ofta, men varje gång så intalar jag mig själv, i ren naturaranda, att det finns någon logisk förklaring.

När man bor i lägenhet kan ljudet komma från grannarna ovan, under eller bredvid.

Annars kan det ljud man hör bero på trötthet eller att man skrämmer upp sig själv.

2011-09-28 @ 23:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0