en promenad i höstvädret


godkvälll ! en lite små mysig kväll har detta varit, började med att jag jag mamma gjorde mat och kollade på 101 dalmatiner 2. Sedan satte jag mig vid datorn en stund men beslutade mig för att gå och träffa maya :) pratade med henne om lite allt möjligt, älskar verkligen henne ! hehe iaf så tog jag en natt promenad själv i mörkret, runt på skönsmon. gick förbi kuben då de var fotboll. A inte så mycket mer att säga, men ska verkligen försöka börja gå på kvällarna så jag får bättre kondis, så slapp man blir av att inte göra nåtttt. och dessutom få sjuts vart jag en ska.. men men åker på söndag så de ska bli jävligt skönt att komma bort ! till varmare land
Pappa är bortrest över veckan och däför ska jag bädda ned mig med mamma i dubbelsängen och sova med henne inatt :) imorgon har jag sovmorgon och det gillar vi på skvadern (y) långt inlägg med väldigt lite info, förstår inte hur det går till ! jaja :D hehe natti nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0