Dag 1

En bild på mig + 10 fakta om mig.
-Min favorit musik är rock och jag älskar Iron Maiden, var på dom i somras och det ägde
-Jag är väldigt pedant, hatar när det är stökigt!
-Jag har bra självkänsla/självförtroende. alltså är jag nöjd med mig själv
-Ska praktisera på Hotel knaust nu i höst

-Jag har inte varit hos en frisör sen jag gick i 7an, färgar och klipper mig privat. billigare och bättre
-Skräckfilmer är en av mina favorit kategorier, fråga mig inte varför
-För inte så länge sedan spelade jag maplestory och jag saknar de... :'(
-Jag sminkar mig inte på vardagar, alltså endast när jag ska göra något speciellt.
-Ibland brukar jag gå ned till min syster och prata med henne mitt i natten, och kan hända att jag sover där på somaren, för hon har rum i källaren och jag har rum på en övervåning, alltså mycket svalare
-Om jag köper godis brukar det ligga jätte länge tills mina vänner äter upp de..








Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är väl bara att börja igen med Maplestory.

Behöver du någon att nörda med är det bara att kontakta mig :D

2011-09-01 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0