alanya i kamera bilder


hejsann är äntligen hemma nu ! som sagt så skulle vi åka hema halv 5 igår från antalya, men slutade med at vi åkte halv 2 på natten och allså suttit på flygplatsen 13 timmar samanlagt.. helt slut så när jag kom hem 6 somnade ja direkt.
den här veckan har varti helt underbar :) kan samanfatta ustället för att skriva hela veckan. 3 dagar har jag åkt båt med victor, och dom andra dagarna legat på stranden, vid poolen eller legat inne och mått dåligt.. 2 kvällar var jag ute med bla. jocke victor veronica amanda och victors vänner, haft sjukt roligt men vissa stunder lite suddiga ;) åkt lite moped runt i stan med victor, dom andra dagarna har ja bara varit med familjen både på hotellet och ute. Vi hade all inclusive men maten sög, jätte många som blev sjuka, så man har ju varit lite smått rädd ! en av dom var min pappa som fick besöka sjukhuset mot natten vi skulle hem.. jag har inte handlat något allss för jag har inte haft tid eller ork. iaf så har jag träffat jätte mycket härligt folk så vill gärna tillbaka :)
bodde på hotell ada och det är inget jag rekomenderar,, jaja blev helt chockad iaf när jag kom hem, 3 grader och inga löv kvar på träden :oo dåligt..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Alltså, så dåligt var väl inte hotellet? Och maten var verkligen inte dålig. Väldigt stort utbud tycker jag!

2011-10-10 @ 18:55:09
URL: http://kallarliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0