the laser hall


igår så var jag och åt med mamma och pappa, sedan träffade jag upp ingrid frida maya julia för att dra på laserhallen, kom dit och insåg att vi bara var 4 som skulle spela, så vi utmanade dom 2 som jobbade där at spela mot oss, kan säga att vi blev utklassade, men jag vann utav tjejerna och det är de som räknas :) sedan körde vi alla andra spel mot dom och förlorade även där, drog därifrån vidhalv 1 troja då vi drgo till max för att äta lite. påvägen hände det roligaste i historien. haha ingrid skulle kissa men blev helt annat !!!! HAHA hade en sjukt bra kväll och kom hem vid halv 2 :) sov gott och idag mår jag bra (y))

ps. det är min score som är 999 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0