cubamix


helojj
dagen har varit riktigt slapp.. eftersom jag ligger efter i både matte hstoria så känner jag mig verkligen stressad, men har ingen ork till att göra nått ! ajabaja.. på skolan hände det inte så mycket men vissa hade iaf fått mössor som vi ska ha på wc i östersund, haha och hanna lyckas alltid höja glädjen:) efter skolan åkte jag till eclair och tog en räkmacka med emma, efter de gick vi till henne för att kika på film och äta middag. Sedan drog vi på dans, as roligt det var någon cubamix, jobbigt men roligt :) ska gå nästa tisdag oxå :) hehe japp då har man tränat lite iadg då och kommer nog sova gott. Imorgon har jag sovmorgon och seddan historia :) hejsvejsss


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeen inte bilden...!

2011-10-11 @ 22:24:32
Postat av: amanda lingefeldt nordström

sv: åh carro.. det hade jag gärna.. allt är skit här borta just nu :/ saknar dig hjärtat!



btw,. tror du missa att du var veckans blogg på min blogg under tiden du var i turkiet!

2011-10-12 @ 03:44:44
URL: http://amandalingefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0