kul fakta

5. tio saker du inte vet om mig

Jag hatar hår, det är en av de äckligaste saker jag vet

rock är min favoritmusik! även denna cubamusik fastnar på hjärnan tack vare emma. Tecno är värdelöst

matte är mitt favorit ämne

när jag var liten slösade jag hundratals kronor på habbohotell

jag älskar disneyfilmer. låtarna brukar jag sitta och sjunga med till, även på youtube.

första gången jag noppade mina ögonbryn var i femman

i sjunan lurade vi en kompis att jag var lesbisk, tror fortfarande hon är lite skeptiskt.. men jag är helt hetero

jag sover med 2 täcken på vintern för det är så kallt

jag har inga toppbetyg fast dom flesta tror de, (eftersom jag går på skvadern)

jag tycker miin sjukgymnast är väldigt snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0