prästen går lös







hejsan, nu tänkte jag börja iggen, som sagt i fredags åkte vi till stockholm med ug för att gå på en tecno mässa i en kyrka, så jag ida johanna emma maya och några från ga åkte ned, kom fram vid 5 då vi gick till kyrkan och måste säga att det är en av dom sjukaste saker jag varit med om, trodde verkligen inte att man fick göra så i en kyrka, tecnomusik, beylsing, alla dansade och prästen gick lös och dansa på bänken! haha men de var en riktigt uplevelse:P bodde på en vandrarhem som var riktigt mysigt, nästa dag åkte vi 5 till naturhistoriska för att spendera dagen men att gå på museet och på cosmonova, blev besviken då vi gick på flygande dinusarier i 3D, men men, åt middag på pizzza hut och hade en jävligt trevlig resa hem! Så hoppas jag fick me de mesta, de är ju endå inte många som läser.. Är helt slut nu iaf eftersom emma best'mde sig för att sjunga hela natten. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0