tuttar överallt


hejsan
gårdagen så var jag först på skolan då vi hade basket turnering, åkte tyvvär ut i semin..
sedan på eftermiddagen hade vi fotboll, först gruppspel då vi inte gick vidare, trots alla talanger :)
var kvar till 3-4 kanske var en jävla härlig dag

på kvällen så tog jag och mötte upp johanna på milano och tog en sallad, och dom blåste mig, fick vänta i en halvtimma och fick lök trots att ja inte ville ha de. julia kom oxå, vi åkte till höglunda för att spela basket, kom massa trevligt folk så vi var där till 12 kanske, sedan tog jag johanna emma och ida mopederna upp på södra och träffade mer folk. ett fint avslut för björnstigen som ja aldrig kommer gå om. ramalde i leran skrapade upp ben och fingrar.. men sen sov jag hos johanna och nu är ja hemma :)

ikväll så 9cs flickor träffas och ha de skojj :) hej så länge

mer bilder kommer :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0