mina juldagar

hejsan, jul stämnigen iår har varit sådär.

23 December vaknade upp hemma hos Emma där jag spenderade natten, gick upp till maya för att göra en sak, sedan hem till Frida där vi gjorde lunch och spelade spel. Kom hem vid 2 och då åkte vi iväg till farmor och farfar för att äta jullunch/middag. Alltid lika mysigt och alltid godmat där, var där tills natten då jag träffade johanna och emma :) sedan hem då pappa hade köpt ett Kinect spel till xbox, as roligt och vi hade riktigt kul :)


24 december
så gick jag och emma till kyrkan för att kolla på gudtjänsten riktigt fint och trevligt, sedan blev de hem och fixa sig och sedan iväg till mormor för att fira julen med släkten :) kalle anka klockan 3, då hade vi inte ens en gran, men vi satte tillslut upp den vita 1 meters granen. Släkten började komma och då blev det julbord, mätt efter första rätten.. Iallfall så var det en lungt jul och inte allt för många paket från föregående jular.. :) fick fina saker och bara sådant jag behövde. Gick sedan ut för att träffa tjejerna, och sen hem till familjen högström för att äta ost och kex :))
fick detta plus. strumpor, kökstillbehör, kort på mina kusiner, en aliminiumvattenflaska (väldigt bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0