mellandagarna

 

hejsan sry om ja inte skrivigt, min tv dog i stormen då vi hade strömavbrott.. så alltså har ja inte haft tillgång till min dator och jag känner att livet inte är värt att leva längre..

Igår så åt vi middag hos min gudmor och gudfar, och de blev julmat fast en annan form :) väldigtgott, gick sedan och träffade mina små kottar för att se på victoriasecret, sedan kollade jag på 11 11 11 med emma. tidig natt

Idag så åkte jag ut till birsta med ida julia och maya för att handla lite på julrean, men fanns inte så mycket, får åka ut med mamma för då hittar jag mer saker :) köpte iallafall en nyårsklnääning, hårfärg och en mascara :) kallt som fan och nu får ja se vad jag ska göra hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0