20 december

Hejsan, fölråt för dålig update. Men har haft lite fullt upp, och med det menas städa och kolla på desperete! Idag så hade vi sovmorgon till 1 så åkte till skolan för att ha en turism redovisning, där jag skulle bära burka ganska varmt.. Nu så har jag precis städat hela rummet, finns inte ett enda dammkorn kvar och det känns skönt såhär innan jullovet :) Har deremot 1 rapport och 1 analys som ska in efter lovet som jag vill göra klart men har inget ork justnu.
Har värmt lite lussbullar och ska unna mig själv lite desperete nu :) hej
resize image
Igår hade vi en blå tröja dag på skolan och därför tror jag att jag fastnar på bild, och ella håller i sin lilla nallebjörn :)

Kommentarer
Postat av: Boberg

Kan ju bara säga att jag har sovit i den där soffan varende sommar i 4 år

2011-12-20 @ 23:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0