night of passion, yea right!


fick en toblerone av farmor och farfar när dom vart utomland :) någon som vet om den är go?
tudiloo!
förlåt för att ja inte skrev något igår, men orkade inte. Och börjar även bli sjuk så a
Igår när jag vaknade så tog jag mig en dusch innan ja gick och mötte 3 coola saker, carl oliver johanna. Vi tog en sväng ner på barista och fikade, sedan kommer ja inte ihåg ifall vi gjorde så mcyket mera, åkte hem och åt och sedan ner på biteline för att titta på när 4 andra coola saker skulle äta, ida grim julia philip. en cool åkte hem medans vi andra drog till emil i haga. kollade på film och sedan drog vi hem, inte en allt för rolig dag!
Vafan det är lov och va gör vi??? HALLÅ

idag får ja se va jag gör för rackartyg, verkar inte hände något som vanligt.
Imorgon ska jag till farmor och umgås med henne, och klockan 4 ska jag på körskolan.(Y)

The Poodles – Night Of Passion

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, vad förväntar du dig ska hända på lovet? Cirkus, tivoli och gokart? Även om det skulle hända, så skulle inte din ekonomi tillåta det :P

2010-11-03 @ 11:22:57
URL: http://kallarliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0