det är en synd

ähh nu jävlar ha ja lessnat på folk som är dumma i huvee. inklusive mig själv.
hur kan folk bete sig som dom gör igentligen? skryter och tror dom äger på allt, om man för ett samtal så bah tror dom att dom är bäst, blir skit sur så fort man säger sin egen åsikt, eller säger imot. i svergie har man väll rätt att säga vad man tycker? rätta mig om ja har fel. dom här personerna ljuger även och snakkar så jävla mycket skit. är skitsnakket bra för dom själva eller? ja kan inte påstå att ja ljuger så jävla mycket men om ja gör de säg till, hatar ljuga! hur kan man gå bakom ryggen på folk och bara göra som man vill? FÖRJÄVLIGT. och den här jävla fitt spotify rekalmen går mig på nerverna mitt i musiken bah HELLO! döööö.......
mitt ibland dom här människorna finns det folk som är helt otroliga! jag förstår inte hur man lyckas göra alla glada och få dom må bra trots riskerna man får ta. ja tror ni vet vilka ni är, och ta åt er!

självmordsbrev kommer så småningom!

Kommentarer
Postat av: Peter griffin

You know what really grind My gears?

2010-11-07 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0