sommaren är här och solen skiner

helojsan, idag hare varit väldigt varmt !!!! härligtt, iaf så vare en ganska
slapp dag, åkte till haga och satt i solen ett tag oxå. efter skolan åkte
jag maya johanna och emma hem til mig och la oss och solade :) hehe
blev faktsikt lite brun. positivt
ska snart äta och titta lite på svenskan som jag fortfarande inte gjort.
får panik och så har jag so redovisning på onsdag. fast imorrn börjar
jag vid 12 tiden så de är ganska skönt, kanske sätter mig och solar
där på morgonkvisten, det sägs att man blir bäst brun på morgonen
så ja får väll se om det är sant. skriver sedan om jag orkar och
kommer ihåg herrå:)

emma njuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0