östtjärn

heloo där. efter jag ätit så åkte jag till ida där jag blev upphämtad av
billy ida och adam. sedan inväntade vi johanna och åkte till östtjärn:)
väldigt mysigt med kvällssol och grillning, vatten var väll lite för kallt
för att bada, men ida doppade väll sig mäst iaf. :) nu är jag hemma
iaf och tänkte kolla på fishtank, har hört att den inte är så bra, men
får vällan titta på den. imorgon börjar jjag vid 12 som sagt var, hehe
väldigt skönt att sova ut.
och va tycker ni jag har ju börjat skrivigt välldigt mycket nu när jag
bloggar, och bloggar även mera. tycker ni de är bra elle? ge mig ett
svart ;) säger väll godnatt för idag så skriver jag mera imorron !

ida johanna

smile


johanna

adam


billy ida johanna adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0