carro hissar & dissar ;)

haha detta är så himla kul,!
carro hissar ;)
haha så himla gott med special k och fil när man verkligen är sugen :D
blir så glad när jag ska äta frokust så finns detta i skåpet, förgyllar
dagen :) och magen mår bra av det. och c-vitamin är oxå bra, gott
och helt upfriskande när man har törstig. hälsosam.com
säger bara tummen upp (Y)

hissar special k röda bär, c-viamin tropical

carro dissar
haha när jag satt och åt lite, så hittade jag detta brev. och dom fråga
om jag var nöjd med vården. kan ju säga nu att de var jag absolut
inte, så jävla vädrelösa, har haft ont i hela huvudet och dom kollar
inte ens upp de. fan kul om jag skulle ha nå fel och inte få veta de
om typ nå månader och jag kanske dör haha. men allvarligt dom är
så jävla dåliga. hellvette säger ja! tummen ner (n)

dissar sjukvården

Kommentarer
Postat av: Jonna

Special K är egentligen inte så nyttigt...



Men då kanske du ska svara på brevet så de vet hur de ska förbättras..? :P

2010-04-12 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0