återläsningsdag



hejsan. Denna dag har jag varit ledig och det har varit väldigt skönt ! Har gjort väldigt mycket ändå. På dagen åkte jag till hanna där ella och victoria var, vi gjorde golunch pestopasta :) sedan spelade vi spel och sånt :) sedan gick jag från granlo till nacksta för att äta middag hos farmor och farfar, gick sedan till st. olofs för att ha träning :) gått mycket och är väldigt trött nu..


Och jag har nu skaffat GMAIL, fick ett klagomål ac charlene att jag kan inte leva på min pappas email, utan bestämde mig för att fixa en egen. om det är något så är den [email protected]<---- skriv nått ! :)

Snart är det bigbrother och sedan natten, imorgon börjar vi med nya kurser på skolan. dvs. naturkunskap och rättskunskap för min del :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0