secondhand på ungamagasinet


gokväll människor! Idag har jag haft fullt upp först skolan sen åkte jag ned på unga magasinet för att gå på Second hand kväll, hittade ett par höga jeansshorts som jag letat, måste bara dra in magen lite.. hehe fick då en goodiebag på köptet och innehöll sakerna ovanför :))) älskade nagellacket och tror min vän maya också gör de. sedan gick jag på stan med ida och mikaela och då hittade jag en jacka för 10 KR! unbeliveble, behlvde en och ville ha en grön lite längre, inget speicellt men bra för mig !
åkte sedan hem och åt innan jag drog på en jävla mördar träning.. ojojoj sitter och skakar och vågar inte somna för då kommer jag ha smärta.. damit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0