presentation om mig själv


detta är en gammal bild på mig och moas katt


Hejsan, jag heter Edith Caroline Olsson och är 17 år gammal. Jag bor i sundsvall på skönsmon på kuben i en brun villa med min mamma sussi min pappa mats (ida tycker han är söt) och min syster jonna. har en liten tobi katt också.
Jag går andra året på Skvaderns gymnasie skola ledarksapspogrammet och alla mina vänner hånar mig, men ja bryr mig inte för jag är tuff. jag kommer iallafall bli något !
Praktiserar just nu på Elite hotel knaust och har nog extra jobb där efter årets gång. Det är bra för jag behöver pengar till sommarn då jag och mina vänner har planerat mycket skojj!
På fritiden gör jag absolut ingenting, hänger med mina slappa kompisar och tränar 1 gång i veckan, då det är cubadans som emma fått med mig på, en dag kanske jag blir proffs :)

Hur är jag som person då? jo jag är väldigt glad, rolig, snygg! inge mer med de

min favorit årstid är alla flrutom våren för då är det jobbigt väder, antigen varmt, eller kallt, det är ljust och luktar bajs! Men sommarn gillar ju alla, och hösten är den mysigaste årstiden för då är det mörkt ute det är halloween och mysiga höstfärger. Vintern är jobbig när det är snöstorm och 30 minus men annars är skotern det bästa :D

Jag är väldigt pedant av mig och hatar när det är stökigt, det har jag ärvt efter min mamma, men förstår inte hur hon hatar stökigt när vi har ett musseum hemma med massa onödiga saker?

Håller juts nu på att ta körkort och längtar väldigt mycket!
Om nu undrar något annat så fråga jag är öppen för förslag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0