Mina närmsta

2. mina närmsta


ida håden är en härlig tjej som jag kännt sedan förskolan! jag har alltid kul när jag är med henne och jag gillar att hon har spontana ideer! hon är en av dom sjukaste personer jag känner och kan nästan göra vad som hällst.

johanna söderlund som jag kännt sedan början av 8an, då vi tog våran första riktiga fylla. Hon är en ritkigt härlig tjej som gör mig på bra humör, ibland kan hon verkligen fakka ur...? men hon är lite småhetsig

emma lingren även kallad ds, lp. Henne har jag inte kännt så länge men hon är en underbarperson som jag älskar att jävlas med. vi har samma humor fast min är bättre :) vi är även danspartners och det är jag glad för

julia jonzon, även kännt henne sedan början av 8an då hon älskade sitt sönder färgade hår! men julia är så random så man tycker om henne, hon kan få sina små utbrott men nästa sekund lådsas som om inget hänt, man blir på bra humör när man är med henne och hon är väldigt tobisnäll

frida berge fredriksson, som jag inte varit med så mycket den senaste tiden. men hon är som är morsa håller koll på saker och säger vad hon tycker ! världens dåligaste humor men hon är speciell :) and we love her

emma by hallgren, kännt henne sedan dagis och har alltid varit min bästa kompis, men när vi började på gymnasiet har vi tappat kontakten men nu är dne tillbaks igen :) hon är också random och kan dyka upp vart som hällst när man minst anar de, har alltid kul med henne och saknar tiden :)

sist min bästa kompis som alltid ställer uppp, och en person jag alltid kommer ställa upp för, hon är värd allt gott! har dock bara kännt henne också sedan 8an och det är inget jag ångrar. har varit med om sjuka saker med dej och kommer aldrig lämna dej grisen. din dumma kotte jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: johannaaa

kul att du fick mig att låta farlig då...

2011-11-21 @ 15:53:26
URL: http://jssoderlund.blogg.se/
Postat av: Frida

carro bild jäveln!! x'D

2011-11-21 @ 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0