hoppas nån ens läser


(bild på skabb som ja har på armen just nu )
ojojoj dåligt
lovet har ja utnytjat iaf.

fredag- jag åt påsklunch hos farmor och farfar, efter de så åkte jag johanna å maya ut till linus stuga och hade de trevligt !

lördag- vakande upp i berga åkte in till max, åkte upp till mej. jag åkte ut till alnö för att äta påskmiddag med släkten, sedan var jag med maya hemma hos linus. blev en tidig kväll

söndag- sov till halv 2, åkte ned på stan, sedan upp till marielle där vi gav hene och frdia present för dom fyllt år, pratade lite sedan åkte jag till mormor för en till middag och fick påskägg. kom hem åkte och träfa maya och johanna och julia, åkte hem till mej en snabbis sedan till vapelskogen för att mysa framför elden med massa annat folk. sen tog jag och johanna med oss kotten ned på max där vi hade lite natthumor.

idag- johanna och julia kom och gjorde mej sällskap pratade lite och a, ikväll ska jag ut till alnö för att umgås i jonas stuga med folk!
kortfattat, och hopppas nån läst de..

Kommentarer
Postat av: Lov är allt bra härligt

"lovet har ja utnytjat iaf."

Lovet började idag :)

2011-04-25 @ 18:27:31
Postat av: Jonna

Håller med ovanstående!

2011-04-25 @ 21:05:06
URL: http://kallarliv.blogspot.com
Postat av: johanna

ta upp blogg karriären igen för i helvete caroline !!

2011-05-02 @ 15:48:18
Postat av: Anonym

uppdatera!

2011-05-20 @ 16:19:53
Postat av: Anonym

upppdateeeeera

2011-05-25 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0