6 april 2010

lägger upp morgondagens inlägg nu ist


Idag är det ett år sedan mitt liv vände, det hände något oförglömligt.
jag var nära att mista en bästa vän och mej själv. den dagen fick jag nya vänner, men förlorade även gamla..
Hur kunde vi vara så dumma, att utsätta oss för en sådan sak, ett ärr för livet var det enda ja fick, sårade människor, och ett hellvettes svårt minne att glömma.
som vi säger, vädret nu och känslan får mej att blicka tillbaka, och det är inget att gilla.
Min bästa vän berätta för mej varför jag fick med dej i bilen, !! otroligt dumt, elle ja vet ju varför men endå..

men ja ska va glad för att vi hade sån tur, och maya jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: M

Älskar dig med vännen!

2011-04-05 @ 21:58:29
URL: http://mayahogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0