waka waka


småkillarna peppar

tom molly & det otroligt fina kloterpappret
Gomorgon!
igår kväll så var jag först på hockey i gärde, sundsvall-timrå, och såklart vann timrå:) ska nog gå på prämiermatchen i eon. iaf så efter hovkeyn drog jag och stina hem till hennes mormor och morfar och sedan till jonathan. :) tog sedan bussen in till stan för att dra in hos tom, där de va massa folk:) rolig kväll och tack för sällskapet stinalisa.
idag så får vi se vad jag ska göra, lite småtrött sådära men de löser sig nog:) måste ju införskaffa mig massa presenter för johanna och pappa fyyller år på fredag.. och jag som är inne i en lågkunjuktur.. aja hej då länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0