vad tycker ni?


facebboks resultat

angående sd, igår blev det en jäkla diskussion om vem som skullle ha rätt och massa. haha ganska kul endå att folk i min ålder kan ha så många olika åsikter fast man inte vet så mycket.. Och vissa folk tog ju illa upp när andra sa vad som tyckte.. de enda ja vet är att ja hatar att blåa kommer styra oss i 4 år till, och det är förjävligt tycker ja. och ni som tog illa upp igår , vi lever i demokrati så detta är allt de går ut på. eller ? säg va ni tycker just om detta politikiska!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå? Du skrev för några dagar sedan - go alliansen. OCH DOM ÄR BLÅA. du vet seriöst ingenting om politik så förstår inte varför du envisas med att prata om sådant du inte har någon som helst aning om

2010-09-20 @ 12:06:35
Postat av: Anonym

hahahaha håller med kommentaren ovan, en riktigt bra förklaring skulle jag vilja höra.

2010-09-20 @ 14:27:22
Postat av: carro

haha ja ja vet att ja skrev de men va fan inte seriös, de var för att en i min klass hade fått ett alliansen arband som jag har på mig ( för skojjs skull ) ingen annan orsak,,, och var endast för låten ALLIANSEN!

kommer aldirg tycka om alliansen på riktigt. och därför skrev ja GO alliansen :D...

2010-09-20 @ 14:50:50
Postat av: Anonym

haha jag håller med ovanstående, kom med en bra jävla förklaring till hur du ena dagen kan säga go alliansen och andra klaga på dom blåa. DE ÄR SAMMA PERSONER

2010-09-20 @ 16:27:19
Postat av: Anonym

jamen alla ska förstå att du inte tycker om alliansen för att du skrev GO alliansen?

2010-09-20 @ 17:00:13
Postat av: carro

jag har inte sagt att ni ska fatta de, men ni fråga så ja svara och jag vet attde är samma personer?..:P

2010-09-20 @ 17:11:36
Postat av: Anonym

Bra att SD kom in i riksdagen.. måste ske någon ändring inom invandringen!

2010-09-20 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0