språkresa


Gomorgon!
Hejsan, kan tala om för er att min träningsvärk är mycket sämre än va den va igår. haha ojojoj hur fan ska detta gå ?:P iaf så har jag tagit mig frukost och ska väll sola tänkte ja mig börjar bli blekare så a. på schemat idag står det hockey klockan 5, och njurunda efter det :) låter bra för mig :D nån som ska på hockey ikv? skriv gärna. aja hörs väll lite senare hejhej!

just de, kollade igenom språkresor idag och fan va skönt det skulle vara om man åkte iväg på en sån resa snakka om ett minne för livet och vilka upplevelser man får vara med om. Skulle vara hur skönt att åka till florida igen, :) drömmer mig bort

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag va på språkresa till Malta i 3 veckor. Det var jätteroligt och bra :)

2010-09-04 @ 14:40:09
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men du förstår väl att en språkresa inte är lika med en semester? :P

2010-09-04 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0