run for your life


gomidda!
just ni sitter jag med blött hår och småfixar mig lite inför kvälla, ska dra till emma efter jag ätit och umgås med flickorna:)
idag så började vi på stan kvart i 9 för att vi skulle gå på en föreläsning, haha så jävla tråkig.. ojojoj, sedan så åkte jag maria stina och pontus upp till skolan för att äta så jag och maria hade pannkakstävling och maria vann.. haha sedan hade vi hp och vi redovisade hur de hade gått på träningen och lite sådant, sedan fick vi fika :) pappa och mamma kom och hämtade mig och vi åkte ut till birsta för att köpa ett par springskor till mig så hittade ett par billiga på stadium (Y) aja hörs sedan tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0