plocka äpplen


hejsan!
just nu sitter jag och äter äpple drån gården, ni förstår jag plockade nyss ner alla äpplen på vära trän och fick 200 kr :) wihoo så nu har jag pengar på mobilen iaf:D
idag på skolan så började vi med samling och sedan mentorstid, på lunchen åkte jag och stina ner på stan och handlade lite saker, ja köpte bla. present till johanna :) hon fyller ju år imorgon :D sedan hade vi hälsapedagogik och då vi hade en föreläsning, ja nu är ja ganska svettig det är ju jobbigt och slå ner äpplen haha,.
ikväll blire nog ug :) ska höra med mina vänninor om dom ska dit, vi hörs later :D
ja just ja åkte på gottgruvan efter skolan och införskaffade mig gotta :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0