numb


Hejsan!
igår kväll så efter vi hade ätit så kollade på idol och sedan välkommen åter, de nys komediprogrammet på 4an :) haha roligt pogram blir till att se de fler ggr.
Imorse iaf så började vi tydligen kvart i 9 men ja kom kvart över 10, kollade på en film om rattfylleri och lite sånt, sedan diskuterade vi o klassen.
Lunch sedan då ja satte på kungarna av tylösand som ja missade igår slutade med att typ halva klassen satt och kollade med mig :P efter lunchen hade vi hp då vi gick igenom några saker snabbt men kunde inte konstenrtera mig så mycket för simons son var med hur gullig som hällst, haha
är hemma ni iaf och har preccis tagit mig 2 mackor och ska ut och hjälpa mamma och pappa med trädgården, dom har sågat ner häcken så ska nog tvätta bilarna:) ikväll drar jag till ug och äter middag och umgås :D hare gött byebye
låttttt
Jan Wayne vs. RainDropz! – Numb - Alex Gap Short Treatment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0