norra alnö


nån filip carlo?stava?

adam rikard
Hejsan!

hade lite problem med mina bilder att få över dom till datorn så fick sitta och flytta över en och en genom mobilen hit :P..
Iaf så igår drog jag ut till stina på alnö, där även irma var, vi kollade på idol och sebastian gick vidare... buu
sen kom elin och molly så vi stack till filip där de va massa folk:) haha jäkligt skojj kan ja sägaa, dansade pratade skrattade
Idag så kom pappa och hämtade mig hos stina och vi åkte hem och ja har nyss ätit korv med bröd.:) ikväll blire nog bara vara hemma måste äta rikitigt mycket godis eftersom de är sista dagarna nu innan jag och stina ska sluta äta på måndag :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0