kungarna av tylösand


godkväll!
efter jag ätit middag med min käre mamma så åkte jag till min efterlängtade vän maya:) pratade lite och tittade på The last song, bra och sorglig film, kikade även lite på idol innan ja rullade hem för att se KUNGARNA AV TYLÖSAND!!!! så jävla gryym:D
imorgon börjar jag kvart i 10 med samling och sedan mentorstid a, måste även på stan för att införskaffa mig presenter till johanna & pappa.. blir svårt när man har 5 kr på kortet så de är fritt fram att skänka, ska kanske göra en insamling som hannpee. hehe men men får nog ta mig ett lån :) hörs imorrn hejhejj

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :)..ha det underbart..

2010-09-09 @ 08:31:30
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: celina (:

min syrra har spelat innebandy med erica som är med på de programmet ;P fett nice

2010-09-10 @ 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0