it's raining mens


här får ni en bild på mig och min vänn i vintras någon gång

Hejsan!

idag så SPÖ regnade de hela morgonen, och då hade vi asl, lite små drygt. Hade sedan lunch och de var propp fullt i matsalen så vi gick och satte oss längre bort i skolan och då kom aktivitetsgruppen som skulle ha tp final.. haha och våra kära motståndare natur 1 kom 2a. grattis :P
efter lunchen hade vi engslka i typ 3 timmar så är hemma nu och får inte in bilderna på datorn från min mobil så vet inte hur ja ska göra. kan tyvvär inte trolla :(
P.S grattis till johanna pappa janne som fyller år idag :D


ska snart äta middag och efter de ska jag rulla till min kära vän frida som tyckte ja va så snygg så hon vill ha mig som sminkmodell :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0