Birsta city


kilklack 399

känga 349

knästrumpor 49 och en dubbelring 2 betala för 1 så blev 25 :)
Halå där!
idag har jag inte hunnit skrivgt, för har haft fullt upp. Började kl kvart över 9 med svenska då vi fick jobba med vårat projekt själva, så jag och maria fixade lite på våran film som vi ska redovisa på måndag:) efter de hade vi lunch och sedan drama. Vi redovisade våran fina hitler pjäs haha, ! ska sedan nästa vecka börja med nytt och större pjäs. efter skolan åkte jag och maya ut på birsta där vi först åkte förbi skopunkten där jag handlade 2 par skor, väldigt bra ett par kilklack och ett par lite kängaktiga. bra när vinter kommer, köpte också ett par knästrumpor som blir mysigt till vintern. Sedan åt vi på ikea och goda skratt fick vi :D haha tack för rundan maya. nu har jag solat och duschat och ska skriva lite saker så jag har de gjort, tydligen så har jag referatprov imorgon... halv 9!!! fast vi börjar lvart över 10 åhhhhhhhh well weell natti natti om jag inte skriver mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0