Birsta city life


stickad tröja cubus, eftersom de var 30% på alla kläder kostade den bara 104 kr :) brabra

grått linne från moki 45 kr, rea på den oxå. men blev lite osäker på den.

tights 50 kr h/m, tjocka med fot. bra till vintern och kallare tider
Hejsan!
ikväll så hade jag en mysig middag med la familia, sedan åkte vi alla ur till birsta, införskaffade mig ett par tights och ny stickad tröja och ett vanligt linne med lite speciella band, mycket rea där nu, så blev inte så farligt :) gillar birsta ja, ska ut med stina imorgon igen kanske :D haha men får se om jag orkar sitta på bussen så länge. är även ny duschad och ska kika på ph :)
eftersom min vän maya pratar så mycket om skönhet, hår och hy så känner jag att ja är i behov av mycket saker! men när min syster säger att allt dedär är bullshit och att man lurar huden så vet ja inte vad jag ska göra, vill vaara fräch men orkar inte slöa pengar, vad tycker ni? :P haha
Die Antwoord – Enter The Ninjaemils favortit ;)

Kommentarer
Postat av: emil

lätt att det är!

2010-10-27 @ 20:59:14
Postat av: Jocke

Ganska enormt slöseri med pengar imo.

2010-10-27 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0