working 9 to 5

hejsan, idag så åkte jag till adam med runt 1 kanske, kollade på
micke och molle 2! och myste med gotteknul. sen kom alex och
joina oss, sen drog ida och vi åkte och hämtade niclas på jobbet,
sedan for ja hem och käkade middag, lövbit och potatisgratäng,
och jordgubbar till efterrätt :D hehe sen tänkte jaa bara vara
hemma så tog tag i damsugaren och började jaga dammråttor.
tänkte även tjäna lite pengar så tvättade bilarna :D hehe och
fixade lite med mopeden ! så nu mår ulla bra igen och går som
ett spjut ! måste sova snart känner jag för 2 veckor framåt
blire jobb på kubenbadet, med ida :) hehe sen är man rik.
hajdåå

här är sakerna jag fick när ja gick ur nian :)

halsband, armband, fotlänk, fick jag av mamma och pappa

godis fick ja av min moster och kusin, stor ros, fick ja av min gudmor och
gudfar, och biobiljette av mormor.
fick även massa blommor av dom andra i släkten, och örhängen och
halsband av farmor och farfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0