måndag och tisdag

måndag
idag så vaknade jag runt 12 och då drog ja och ida ut till alnö,
men på vägen så krajjade idas moppe, så fick bärja henne in
till vi där hennes morfar fick sjutsa oss vidare till tranviken,
när vi väl kom fram runt 3 tiden va de inte varmt på stranden.
less, men sen kom frida och marielle och gjorde oss sällskap,
sen fick ida världens bästa ide att vi skulle gå upp till jonas
stuga och kolla ifall det va någon där, som tur va var de inte
de, så vi gick upp och satte oss där i solen ist, de va jääte
härligt. sen kom alex och adam dit och umgiks med osss,
åkte sedan in till vi för att äta mat, kom hem runt 8 och
mådde inte så himlla bra, så beslöt mig för att bara vara inne:)

marielle adam ida frida

tisdag

idag så ringde jag ida vid 11 och då sa hon att solen lyste som
fan hos henne och att de var jätte varmt, så ja pallrade mig upp
till henne och låg där ett tag,höll på att dö så jävla skönt de vaa,
runt 1 så åkte vi ut till birsta med min mamma, handlade en
klänning och en strandklänning, och hårfärg, blev nöjd med
färgen, hatar verkligen när utväxten börjar kika fram och färgen
tunnaas ut.. ! iaf, så kom ja hem och lagaade mat men de gick
ju inte så bra brände makaroner och hela hellvtettee. färgade
håret och vid 9 åkte ja ner till bion för att kolla på späck men
den gick inte på kvällen så jag ida johanna niclas erik och alex
såg på bäck ist.. hehe nu mina barn om det nu är nån som läser
ska ja sova :D skiver imorrn och ska verkligen bättra mig på att
skriva herrå natti

klänning vila

strandklänning lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0