klassresan jag aldrig glömmer

hejsan,nu är jag hemma efter en helgalen klassresa, åh va kul ja
haft, fast de blev ju inte så mycket sova, så man är ganska trött nu.
iaf så va vi i åre på holiday club, badade bowlade och umgicks, åh
huga va jag kommer sakna er alla, kändes även som om jag kom
några ännu närmare nu än va jag var förut.
imorgon måste ja va på skolan kl 9 för att fixa inför vårfesten.
åh va jag verkligen inte vill just nu. har det jätte sressigt imorrn
så blir nog inte så mycket bloggande för min del. vårshowen är
imorrn och ja längtar :) nu ska jag försöka sova så ja inte är
lika trött imorrn som jag är just nu. och ps mina fötter har
fått uppsvällningar för att jag gått för mycket (troja) och det
gör jättee ont:(
lite bilder kommer nu men hoppas att dom med kamera ska
skicka till mig för detta är bara mobilbilder.

robin philip

philip

philip emil

emma

mattias och en trött arthur

emma mattias jag

rebecca

glad moa

anton emma

emma

anton emil emma philip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0