all work work

hejsan, kan berätta va jag gjorde igår med att örja med:) började
klockan 9 och jobbade fram till halv 4, då tog jag och ida oss ett
dopp i det varma vattnet och sen kom emma alex och adam och
badade med oss :) sedan drog vi hem till adam för att titta på
film med de blev inge av så vi hade väll massagestund ist eller
va man ska kalla de:) kom hem sen och tog mig en dusch och
somande.
idag så vaknade ja 9 och rullade över till kuben för att jobba
ännu mera:P slutade halv 5 och då badade vi idag igen :D
jag ida emma billy och adam, sen tog johanna och hoppade
i med kläderna.. :P hehe nu sitter jag här  och väntar på
maten:) kan även påpeka att det enda som gör att ja kliver
upp och går till jobbet är våran stammis johan :D herrå

yesterday alex ida emma

today ida sliter häcken av sig

Kommentarer
Postat av: Anonym

HOPPADE I????? DU PUTTADE MIG

2010-06-22 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0