svar på era frågor

Hoppas ni fått dom svar ni ville ha

1.varför svarar du inte på frågorna ? :)
för ja gör det nu
2.varför har du svikit skm?
jag har inte svikit nån, och den som frågar kan ju säga hur den menar
3.Gillar du äta bajs?
har aldrig smakat
4.Vilken är din bästa kompis, vet att du har många bra men vem har du roligast med?
svårt att säga men de är nog maya och emma
5.dom du hänger med du vet nog vilka jag menar brukar ni ofta slåss? har hört att ni är väldigt
kaxiga av er när ni är tillsammans är det sant?
haha nej vi slåss inte,! ja vet inte hur du menar med kaxig men om folk tycker de så får som tycka de men de tycker inte ja ;)
6.Vem har du mest respekt för, och varför? :)
min pappa, för han är min pappa och om ni träffar han tror ja ni förstår vrf
7.Vad är det coolaste du vet?
coola saker
8.Varför gör du saker du inte får?
(eller om du inte gör det längre, varför har du gjort?)
regler är till för att brytas
9. Hur många har du haft sex med?
1
10. Hur gammal var du när du förlorade din oskuld?
15, byxmyndig och allt
11. Med vem förlorade du den?
anton
12.har du någon gång pullat?
ja hela dan varje dag
när hade du senast sex & vem var det med?;)
ja vet inte när de va men med anton förmodligen
varför kallar ni er för skm bitches är ni bitchiga?
kallar oss inte de, de var ett skämt som en william sörgren kom på och de va kul då, men alla har börjat att ta det seriöst och de är jobbigt


Kommentarer
Postat av: hen

vilken e din bästa killkomps

2010-07-15 @ 02:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0