johanna-hamnen

johanna-elin-stan-hamnen
godmorgon, vaknade nu och är helt slut och värmen hetter, 40 grader på
mitt rum, klagar inte!!! not. igår allafall var jag först i sidsjön med emma
och solade lite men de gick inte ligga där så länge så jävla varmt, så vi drog
till emma där hon sara och elias satt, drog sedan hem och fixade mig, klippte
även pappsen. sen kom emma och vi fixade käk här, sen bar det av till
johanna, där ja ida johanna emma emma jennie satt och hade de lite trevligt
innan vi sedan drog till elin där de va massa annat folk:) trevligt hade ja iaf,
sen drog jag ida johanna ner till stan där mina föräldrar var på 40 års fest
och käkade lite gott, haha sen drog vi till calle troja och satt där ute, men
måns tjatade att dom skulle på donken så dom åkte ner dit och ja på max,
träffade sedan dom i hamnen där vi sedan satt ett tag innan ja kom hem
runt 3 och de gick inte sovaaaa har inte sovigt så mkt i natt pga av värmen.
aja nu svettas jag jätte mycket och funderar om ja ska  åka ner på max åt
pappa och kanske få sig nått gott själv aja hejdåå

joanna ida jennie molly

ida

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0