help me please

hejsan, nu sitter jag här i min ensamhet har ätit blodpudding till middag, haha va gott de låter.. aja, ja vill ha besked från mina parents om ja får följa med emma, så man har nått att längta till. och ha kul för en gång skull.

sedan undrar ja om det finns nån hjälpsam vän som vill hjälpa mig att fixa bloggen lite snyggare än va den är nu :) hihi komentera iaf :)(A)

låttips!!
Roxette – Sleeping In My Car (Single Version)

2 tatoos ja vill göra, första är ett ankare (hopp) på fingret eller vid fotvristen, och andra är att skriva amor (kärlek) bakom örat.. åhh
lite dåliga bilder, men ritade i paint ;)

Kommentarer
Postat av: Fransmannen Pierre

Kör det franska "Amour" istället.

Ser ytterst snitsigt ut :)

2010-07-27 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0