taco&spelmys


emma jennie

emma johanna jennie maya ingrid frida julia

julia

maya jag

julia frida johanna jennie

frida emma jennie

Tjosan!
Ikväll så drog ja till frida för att umgås med mina favorit flickor.. ! kom dit började fixa maten lite och sedan var bråket i fullgång :) osten och creamfreisen hir och dit. Blev proppmätta och dukade av, tog fram ett spel som vi körde, haha stressade tjejer säger ja bah, och såklart så vann ja :) hehe, sedan satt vi mest och pratade och bara myste på:) nu är ja hemma och ska snart sova för ska bli hämtad av farmor imorrn för vi ska på spa på södra hejjjdÅ:D
låått
Rasmus Seebach – Natteravn

Kommentarer
Postat av: vinnaren

Caroline,du är fan den största lögnare i bloggvärlden, jag vann BÅDA gångerna och så vitt jag vet var jag inte i ditt lag nån utav gångerna...

2010-08-06 @ 02:39:06
Postat av: claudia

fina bilder :)

2010-08-06 @ 03:07:27
URL: http://qlaudiia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad snäll du är :)

2010-08-06 @ 09:04:33
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0