kräftskiva


emma emma jennie johanna maya julia ida

emma jennie maya julia frida ida marielle

jag johanna

ida jennie emma emma

johanna emma maya emma

emma jennie emma ida

maya johanna

Hejsan!
igår så åkte ja ut till johannas stuga med jennie emma och maya, när vi kom fram var redan julia johanna ida och emma där:) dom hade dukat och gjort fint, så vi började med förrätten och inväntade frida och marielle som var ganska sega.. haha så vi spelade lite kubb. sedan kom dom och vi började äta kräftorna :D haha as gottt spelade lite spel och snakkade och sedan spelade vi kubb igen, med musik fan va kul och peppade vi var:D åt kladdkaka och massa gott, sedan kollade vi på saw 5 innan mamma hämtadfe mig halv 2 :) så kom ja hem och ba dog i sängen :)
idag!
så ska jag packa fixa lite inför imorrn, och på kvällen ska jag vara med maya ett tag:) tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0