en liten saga


första dagen, lite blek och trött.



mattias

playa de muro, stranden i alcudia

rolig bild på stefan och pappa


fin tjej :)

mattias stefan pappa jonna mamma mia

haha stefan

nått barnuppträdande, kan säga att varje kväll på hotellet vare barndisco, kan låtarna utantill haha

drakgrottorna



jag jonna stefan mamma

porto cristo



mattias pappa

gamla stan


gamla stan, och på bilden ser ni en tjej, kan tala om för er att de va de inte, haha rösten var som en man hon hade skägg och ja uscha,
pappa ja

hotellet

bingo

för fulla

mia stefan ja pappa


pepptjej,

airhockey, mia stefan pappa ja jonna matte, haha pappa vart galen när han förlorade över mig, hellvette va rädd ja blev haha

rio mar hotel

jag jonna


peppaa på väg hem

Hejsan!
kom hem igår runt ett tiden, va helt slut så la mig bara och sov.
nu kan ja berätta lite vad ja gjort där borta, jadu vi har solat och badat shoppat umgåtts, var även på en utflykt till drakgrottorna, väldigt häftig upplevelse, fick inte ta kort där inne men ja va ju så busig så ja gjorde de endå hihihi..
op hotellet näär vi kom dit så vare myror på golvet, ja tänkte bah *ohh nejj* detta komme rinte gå, men efter no dar så var dom bortaa, hade allinclusiv så är väldigt uppblåts av all mat och dricka. vädret har ju varit sisådära, sol varje dag men moln har dragit förbi, så är inte nöjd med min brunhet alls.. på hotellet vare typ bara engelskmän, haha fan va kul vi haft och skrattat åt dom, alla känner alla och ja skojjar inte.. helt otroligt hur dom pratar. haha och på flyget så träffade världens gulligaste ungar, så himla roliga :) haha tyvvär fick ja ingen bild på dom. men nu är det roliga slut och ja har inte så mycket mera och säga, får vänta ett år nu tills nästa gång, kul har ja haft iaf, och glad för att vara hemma i kalla sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0