lång dag

hejsan dålig på att skriva idag igen, men jag hat haft fullt upp :)
vaknade runt 8 dårå, kollade på despret sen drog jag och anton
och träffade upp oliver sen drog vi på donken , sen åkte vi hem
till mig kollade på despret igen :P sen mötte vi axel och drog å
käka på kubenpizza :D hehe tjocka sen drog ja hem tog en dusch
och en tupplur sen kom anton å väckte mig.. fixade mig och drog
sedan hem till maya där hon och jag gjorde tacos och lyssnade på
musikvideos :D blir så glad av de.
drog sedan till bredsand däre va massa folk för att fira marielle:)
men drog hem för de va inte så kul. nu ska jag snart sova är helt
slut asså. imorrn blire bowling kanske:)
ciaoo natti

oliver anton

grattiss

marielle å ölhatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0