hjärnskakning<3333

hej, förlåt för dålig updatering, men mitt huvud har gjort så jävla ont
dom senaste dagarna, kan bero på att jag har hjärnskakning..
kan ju berätta nu oxå att jag har ett jack i tinnigen som är 1 cm djupt.
och nu börjar jag svälla upp som en ballong haah ögat är helt åt hellvette.
ruggraden börjar även få blåmärken och svullnader nu.
igår träffade jag killarna som jag var med innan olyckan.
hemskt att se dom ju, niclas har oxå minnesförlust.
aja nog snakkat om det idag ska jag VILA!
kanske blir ett besök på sjukhuset för jag tror allvarligt att jag har nå fel
på mitt huvud, dom är så jävla knäppa där uppe så hoppas det blir bättre
idag annars aa..
ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0