Grillning !

hejsan, blev inte så mycket bilder.. har ju ingen kamera så blir lite svårt
när man även har en 3.2 megapixel kamera (Y) hehe
iaf så var ja och tjejerna hemma hos jennie och grillade för första gången
i år
:D väldigt gott kan jag säga er. men eftersom de blåste så mycket
satt vi inne :) sedan tog vi mopparna vidare till haga och sen till didrik:)
där var det lite folk oxå. när dom drog till norra tog jag ulla hem ;)
så nu sitter jag här och ska kolla på despret en fredag kväll (skitkul!!!!)
vi får hoppas på varmt väder imorgon så moppen får andvändas :)
gokvällll ciaoo

frida ida jennie johanna

julia johanna

emma

ida, jag älskar dig för jag tycker om dig :) ta åt dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhe, jag vet det ..

2010-04-17 @ 12:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0